viernes, 20 de mayo de 2011

Lanpostua


Ametx erakundea
Jon Atxa
Zornotzan, 2011ko martxoaren 15an

Zuzendari hori:
Beñat Goikoetxea naiz, 19 urteko Zornotzar gazte bat. Leioako unibertsitatean ari naiz Fisikako karrera egiten, eta, horregatik, ez daukat aukerarik dirua nire kontu lortzeko. Horretaz gain, nahiko prestua naiz eta ondo moldatzen naiz umeekin, gainera, aurten monitoretzako titulua lortu dut. Gogo handia daukat ahalik eta bizkorren lanean hasteko, horregatik, zuen lanpostu proposamena ikustean ez nuen birritan pentsatu eta jarraian gutun hau idaztera abiatu nintzen.
Uste dut, nahiko aproposa naizela lan honetarako, lehen aipatu bezala, ondo moldatzen naizelako umeekin eta ideia berriak eman ahal ditudalako ekintzak egiteko orduan.
Nire gutuna kontuan hartuko duzuelakoan.
Beñat Goikoetxea

No hay comentarios:

Publicar un comentario